poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | ÃŽnscrie-te | ||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
![]() |
|
|||||
![]() |
agonia ![]()
■ Auto-denunÈ› ![]()
Romanian Spell-Checker ![]() Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2024-10-10 | | moare vorba scrisă, se retrage mută la 02.40 noaptea în stația Colțea, iese din scenă în pași de balet tematic, și scântei roșii, în jur miroase a ziar umed - giulgiu pentru o bucată de telemea și doi castraveți curățați - într-o lume ideală refuz să mai circul nocturn cu mijloacele de transport în comun (în realitate cursele nocturne se desființaseră de mult), așa că activitatea mea diurnă se reduce exclusiv la a-i urmări pe tinerii care în tramvaiul 41 citesc llosa sau bolano de parcă li s-ar fi făcut vrăji specifice, iar uneori mai lăcrimez de la ambrozie când constat că lucrează fie la cărturești, fie la bnr. mapez zi de zi bucureștiul cu o râvnă de voyeur până mă opresc la porțile cimitirului unde maria polevoi își restituie pe bază de proces verbal primele iubiri. moare cuvântul și totuși, ce a fost mai întâi, vedeta sau paparazzo-ul, întreb discret un călău inadaptat, cu ochii mici de somn.
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||
![]() | |||||||||
![]() |
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | ![]() | |||||||
![]() |
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate