poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2004-11-06 | |
Muguri de ceata descusuti
din increngatura putreda cu soimi exfoliati , tropaind incandescent prin arsura febrila de pulbere cretoasa.. Tacea o secunda desfacuta de roua , apoi mergea cu flama stinsa prin crisparea vrejului, frematand.. Un legamant de cer , marsaluind cu indoieli uluite, gafaind in solzi pliati si sunete cataractice.. Carii desculte de univers mergeau schioape, cu fata la perete, plonjand unduiri de viespie fara copite rancede , intr-un noiembrie desfrunzit de ecouri pline de ferigi seci si cardiace.. Leacuri somnambulice supurand pescari de umbre , ineptii precipitate de accesele ritualice ale intrebarilor intrinseci ale carnii.. La rascruci pictate in alge procariote , desfacute de nasturi lipiti cu clei sfaramat si unghiular mimam refluxul de voci strangulate , prin glezne mustoase , plamadind friguri in alb.. In trilogia de ceara si lut cosit , Geea se va intoarce prin papadii despletite , fara ereziile morometiene translucide, fara reprosuri sculptate in cuburi nestinse cu rotunjimi de sange si luxatii de hieruvimi , fara cromatica descompusa din spiritul oamenilor rosi de molii.. Non omis moriar.. (nu voi muri cu totul) Intr-o viata de cochilie in bronz , sapata adanc cu striuri argintii, fara elevaj de stamina coapta, rascoapta , care sa cada , sa cada mereu cu gesturi de negare pe I-ul mondial care striga dupa punct.. Intr-o lume opaca de executii plantate cu ineptia rasfranta a unui 'alter-ego' juisand la limita vaporilor toxici , plini de arhangheli dezmembrati de reverberatiile ghilotinate cu tampla incinsa ce moare ganduri goale , uscate in asteptare.. in saecula saeculorum.. Ricosand peste sperante , o stranie faptura crispata in ceata si goluri va bate cuie in talpile de rug ale clipei.. spes altera..
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate