poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2004-11-01 | |
Adeparusi Babatunde este un nume.
A fost folosit în anul 2002 sau 2003 la examenul de admitere la facultatea de teatru "Max Reinhard" din Wien de un român cam glumeț, care s-a înscris primul și a picat primul. Nu-l chema așa, dar s-a putut înscrie și sub un pseudonim, pentru că la acea facultate nimieni nu verifică indentitatea candidaților. Aflînd glumețul că o băbuță masculină, cu obiceiuri păroase ( de frizat, de implantat păr pe corp și pe cap), pe numele ei " Nicole Vögel" adică Nicoleta Păsărică , afaceristă convinsă care face mari afaceri cu actori, era organizatoarea, s-a gîndit omul să-și găsească o poreclă ca atare... Dintre toți românii care au trecut pe la această instituție macabră, Adeparusi Babatunde a fost cel mai hazliu. La examen a avut o pușcă mitralieră din lemn, cu care i-a "împușcat" pe fricoșii domni din comisie, care au făcut pe ei de frică, crezînd că puștiul ar avea o armă adevărată. Nu era adevărată, dar s-ar fi vrut să fie. La întrebarea unui domn de la ORF-postul național de TV, de ce nu a fost admis, pentru că băiatul juca bine, s-a răspuns laconic, că textul a fost interpretat în dialect. Da, băiatul era născut aici, deci provenea din a doua generație de venetici din neamul lui Dracula și a avut nerușinarea să interpreteze textul în dialect vienez. Așa ceva nu se face! În anii următori, Adeparuși Babatunde nu s-a mai prezentat la examen, probabil luînd calea exilului... Uitîdu-mă azi la lista pe care sînt scrise 380 de nume imaginare, mă rănește cumva, numele candidatului cu numărul 1: Adepăruși Babatunde. Un gust amar amestecat cu o undă dulce de veselie î-mi răscolește amintirile... Da, era un băiat talentat care merita să devină actor. Avea și simțul umnorului...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate