poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2000-12-09 | |
Desigur ca multi dintre noi ne gandim la Mama ... Oare ce reprezinta aceasta persoana care ne-a dat viata care din betia amorului a creat un predecesor. Ce poate fi mai frumos decat momentele copilariei avand o mama care sa tina la copilul pe care la creat si ajutandu-l la nevoie ...desigur nu pot intelege multe lucruri pe care un OM, nu le intelege la modul general. Consider ca mama trebuie sa isi iubeasca pe cel care l-a conceput ... Atunci de ce exista persoane fara suflet care isi abandoneaza copii prin orfelinate si case speciale. Oare acesti copii nu merita ca sa aibe si ei o "mama" a lor ... Oare aceste persoane nu vor avea urmari ... traume a caror tratament cred ca este iremediabil ... Ce pacat ca aceste persoane nu pot avea o "mama" si asa zisele "mame" care si-au abandonat copii cred ca ar trebui sa se gandeasca ca si ei la randul lor au fost copii i au avut nevoie de acea caldura materna de care toate persoanele la varsta copialriei au nevoie ...si totusi nu se face nimic... nu se ude nimic, nu se vedee nimic , toti suntem orbi...
Eu sper ca aceste ganduri sa nu ma mai bantuie si mi-as dori din suflet ca fiecare copil din aceast lume sa se aibe o "mama" care sa ii arate afectiune si sa il ajute in desele probleme care apar in copilarie.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate