poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2004-09-27 | |
De multe ori am incercat sa redevin copil. Sa alerg, sa rad, sa plang, sa plutesc pe aripi de vis, sa plamadesc din vazduh, chipuri. E ciudat sa privesc in urma... imi dau seama ca numai sunt aceeasi. Niciodata nu voi putea redevenicu adevarat copil pentru ca mi-am pierdut inocenta pe care o au ei. Sunt zile in care simt ca universul mi se prabuseste in fata mea si imi doresc sa fiu iarasi copil pentru a putea uita. Iubeam timpul dar s-a dovedit a fi o minciuna. Copiii nu au notiunea lui si pentru acest lucru trebuie sa recunosc ca ii invidiez. Dar mai trist este uneori cand simt ca sunt singura. Un singur cuvant, o atingere, un zambet chiar si o privire ma pot ajuta sa spun: "Cineva, langa mine, simte acelasi lucru si inca mai crede in florile de cires carora le cresc aripi atunici cand le trimiti o privire de copil." Si totusi sunt copil si nu sunt singura.
P.S. Am scris cele de mai sus pentru copilul fiecaruia dintre noi...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate