poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2004-07-19 | |
Domnul profesor universitar dr.ing. Vaginoiu A I este una din sperantele universitare private din Romania. Specialist in hermeneutica limbilor bazate, domnul profesor activeaza cu un deosebit succes la universitatea "Dimitrie Toloaca".
Sambata, domnului profesor i s-a intamplat un accident destul de grav. Conducerea universitatii a decis sa aduca un castor drept mascota a prestigioasei unitati de invatamant. Initial, animalul a fost comandat din Canada. Insa pentru ca a trebuit organizata o licitatie, a castigat un animal adus din India, printr-o firma din Orastie. S-a platit suma necesara, s-au obtinut cele 350 de avize de import de castori si animalul a ajuns in cusca sa , bogat ornata, in rectoratul Universitatii. Dl.profesor Vaginoiu este foarte curios. A aflat de la colegi de castor si s-a dus si el sa il vada. Dl.prof.univ. dr.ing.Vaginoiu s-a uitat la castor. Castorul s-a uitat la dl.Vaginoiu. Dl.Vaginoiu si-a introdus mana in cusca spre burtica castorului "Gadi, gadi...". Castorul hat. Dl.profesor Vaginoiu se afla internat in salonul 45 al spitalului de Urgenta. Sa-i uram insanatosire grabnica. Nota:CASMB nu despagubeste in astfel de cazuri.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate