poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2004-06-23 | |
leapădă fustița și bluzița
leapădă, fetița, leapădă și chiloțeii culcă-ți nepoțeii și hai să-ți citesc din borges sau mai bine din philip roth el se pricepe la pornografii sublime de gallimard păcat că nu trăiește-n franța hai, iubita, leapădă danteluța aia neagră, caldă și lasă privirea de mafaldă hai, lasă mofturile de fată mare ai uitat cum regulai la texte literare apoi picai în visare și așa mai ieșea un pui de manuscris bun de făcut focul, vara hai, fata mea, poeta mea aliterată să-ți povestesc cu ce se mănâncă sexul azi când numai dacă nu vrei nu ai o carte editată lasă literatura altora care nu au ce face tu hai să te dezvirginez cu un vers de constanța buzea sau sylvia plath sinucigașa desuetă a secolului doi după apocalipsă hai să te fac un 69 pe teme de filozofie să începem cu un vattimo lecții din heidegger și nietzsche și din gândirea slabă oh, ce gândire aiuritoare ești tu, fato preacurato cum treci de la anais nin la marquez și mai apoi sari acrobatic la derrida nu știi că deconstructivismul ăla e de prost ton azi? Hai să te fac și-un 23 ca la carte, să-ți zboare fulgii și ideile postmoderniste hai, fata mea, nimfomana mea care a făcut o somatizare pe motiv de fată mare dezvirginată de lecturi aiuritoare din juvenal si persius din freud și kafka lasă naibii pixul sau tastaura și hai să ne dăm de-a dura pe aleile poleite cu clinchete de diamant prăbușindu-se razant în petrolul lampant al zilelor mele de înger șarmant. Hai, fetița leapădă bluzița și chiloțeii de rouă și sandalele două hai repede că acum plouă.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate