poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2004-06-23 | |
Trăiesc într-un curcubeu, da,
ați înțeles bine într-un curcubeu unde timpul se curbează altfel decât la voi, pe pământ aici nu există zvonuri decât de aripi frânte când cineva vrea să urce și cade aici nu există bârfe și ploi lacrimi și disperări aici e o lume de culori învăpăiate pe care alunecă ușor ca-ntr-o poveste suflete fericite, senine nu voi mai locui pe pământ acolo durerile au greutatea stâncilor de granit prăbușinde-se-n mare acolo oamenii sunt răi și ironici, acizi, șleampeți închipuind minți strălucitoare ah, cum nu știți voi că pe lume nimic nu contează decât iubirea. Acolo nu există iubire voi nu știți ce e asta voi urâți crezând că iubiți eu construiesc maluri de mare și oceane de visare aici nu există boli, bătrâni, copii care mor de foame, minciuni, lașitate aici nu există moarte. Locuiesc într-un curcubeu, fiți invidioși, oameni, aici nu e nevoie de premii pentru literatură și de filozofie pentru a înțelege ce e fericirea, iubirea aici nu există dorințe neîmplinite aici nu e nimic.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate