poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2004-03-04 | |
Dădeam din umeri, priveam într-o parte
sau treceam pe partea cealaltă ocoleam strada, locul, orașul copacul, iarba, soarele noaptea, ziua nu citeam ziarul, nu ascultam știrile prognoza meteo nici horoscopul oricum era zodia cancerului știam destul despre asta Ea avea ochi luminoși purta în Ea o temniță colorată în care cuvintele se înghesuiau în înțelesuri pierdute un urlet prelung o străbătea uneori urma liniștea și zâmbetul ei puțin într-o parte amintirile au spini în loc de "bună dimineața" un semn cu mâna stângă în loc de "noapte bună" un semn cu mâna stângă doar mâna stângă mai vorbea cu noi eu treceam Ea purta în ea o temniță și un nume într-un cântec mi re la amintirile au rădăcini nu o mai priveam de mult o auzeam doar în somn și la buletinul meteo când era despre ploaie cu soare la știri când plângeau mamele printre fiare o citeam în ziare o ghiceam în cafea și o știam în zodia fricii din mine mâine e tot o zi se pregătește o altă răstignire domoală o altă fată frumoasă cu mama ei deodată batrână ascunsă undeva printe lacrimi și șoapte: "știți, până acum a fost perfect sănătoasă n-a avut niciodată vreo boală" și mâine e tot o noapte...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate