poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ stejarul
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2004-02-22 | |
… Să încerci să cuprinzi cu gândul paradisul acesta care ți se deschide în fața ochilor.
… Să întinzi mâinile și să simți că nu am plecat nicăieri și sunt, totuși, mai departe de tine decât mi-aș fi imaginat vreodată. … Visarea naște monștri, atunci când nu știi unde să pui punct. Reveria naște oameni-vis, oameni care nu-ți vorbesc, doar îți zâmbesc albastru, din mijlocul zecilor de vieți imaginate, la care participă, rând pe rând, până când visul devine realitate. … N-am plecat nicăieri, am rămas în centrul universului meu și visez încă să te găsesc acolo, într-o dimineață, ca și când nu m-aș simți în concediu, în propria mea viață, ci doar aș trece așa ... ca o părere ... sprijinindu-mi respirația pe fiecare cuvânt al tău, pe fiecare gest al meu și pe fiecare notă – azi, teribil de falsă - a cântecului de seară, pe care îl cunoaștem amândoi atât de bine… … Sunt întrebări fără răspuns, căci noi nu ne-am certat niciodată, omule-vis, dar nici nu ne înțelegem ... Despre ce nu se poate vorbi, să se tacă?!
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate