poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2004-02-04 | |
Am auzit pe cineva vorbind despre dragoste...
Sa-ti spun... cum o simt eu..! De unde sa incep ? Sunt atatea de spus... Ochii mei , buzele mele.. sufletul meu este dragoste... Dragostea este la tot pasul.. in tot ceea ce facem.. Chiar si in aceste randuri... Simti? Sper.. Dragostea este in tine.. Ai incercat sa o cunosti ? Ai vazut cate cai are.. ? Cat de frumoasa este ? Sa-ti spun ce cred eu... Cu dragostea trebuie sa ai grija.. Te poti rani sau poti rani pe altii... si crede-ma este cumplit... Candva am cunoscut si eu dragostea... mai bine spus iubirea , caci ma refer la aceasta parte , si Doamne cat de frumos era... Simteam ca sunt cel mai fericit om de pe fata pamantului.. Cand eram alaturi de ea , parca timpul se oprea... Zambetul ei.. era cel mai dulce , cel mai frumos.. Eram in stare sa imi dau viata pentru ea.. Sa ma lupt cu oricine... Cu totii am cunoscut aceasta dragoste... sau o vom cunoaste... Si atunci poate ca ma vei intelege mai bine... Cert este ca vei cunoaste atat dragostea cat si suferinta... Vei cunoaste , vei gusta din aceasta viata... ca si mine.. Mie unul..mi-a lasat un gust amar... Viata ??? Ai putea sa-mi spui ce este viata ? Am scris ceva referitor la "viata"... Suna cam asa... " Te-ai nascut intr-o zi.. ai crescut.. si ai inceput sa-ti porti singur de grija. Incepi sa te afirmi... sa-ti impui anumite idei , conceptii.. incepi sa inveti jocul vietii. Si iti place pentru ca este plin de surprize... Obstacolele , greutatile , tristetile se ivesc si ele... bineinteles, insa ti-ai dat seama ca esti o persoana puternica si nu te opresti aici... Lupti , cauti ... incerci sa-ti gasesti fara sa vrei jumatatea. Ai o inima , insa la un moment dat iti dai seama ca singuratatea te cuprinde.. Si mergi pe drumul vietii.. zi , noapte ... pasind tacut pe strazile pustii... intunecate. Cerul este acolo sus , plin de stele... Il privesti , ii vorbesti si-ti cauti steaua ta... Esti om... da , o fiinta facuta din dragoste. Acum stau eu si ma intreb.. Cati dintre noi suntem facuti din dragoste ? Cati dintre noi si-au gasit jumatatea ? Oare eu cand o voi gasi cu adevarat ? Atatea intrebari... insa nici un raspuns... Speranta ? Da , o cunoastem... Vine si ne incanta , ne da cateva clipe de fericire , curaj... dupa care ne distruge!!! Si totusi.. suntem oameni , o luam mereu de la capat... Ne nastem , traim... insa de fapt unde ne ducem ? Moartea ..? De ce exista ? De ce suntem blestemati ? De ce atata ura...? Am ajuns sa ne mintim , sa suferim , sa ne ucidem... noi , intre noi.. oamenii... Deschid ochii. Privesc in jurul meu... Este tris , urat. Caut un loc mai bun , o imbratisare , un sarut... caut si eu o inima adevarata.. Si cand cred ca am gasit-o , cand visez la nemurire... ma trezesc la realitate , invins de destin... cu lacrimi in ochi... eu , pierdut in lume !!! De ce ? Pentru ca viata este un joc dur... un joc in care numai cei puternici rezista... Fiecare obstacol , tristete , fiecare lacrima este un pas inainte , o experienta noua din care tu inveti ceva.. Sa lupti !!! Da... sa nu te opresti niciodata.. Cazi.. ? Nu-i nimic... Te ridici , si mergi inainte.. pana cand iti atingi scopul.. Si ce satisfactie ai... atunci cand reusesti... cand victoria este partea ta... Viata ? Iti ofera multe... Tu alegi !!! Ce aleg eu ? Aleg o lume mai buna , o noua zi cu soare... in care dragostea este pretutindeni...unde respectul , prietenii adevarati sunt la tot pasul... Aleg o ploaie salbatica care sa-mi racoreasca sufletul... Este doar un gand scris la disperare... un gand care m-a facut sa inteleg intr-o oarecare masura cum stau lucrurile... cel putin asa cred... Sa ne auzim cu bine.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate