poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | ÃŽnscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Românesti - Romanian Poetry

poezii


 

Texte de acelaÅŸi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2506 .



memorii matinale
personale [ Jurnal ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [PaulBogdan ]

2003-10-07  |     | 



Nu este jurnalul de astăzi. Ar fi absurd, este încă dimineață și diminețile nu prea au memorii din ele însele. M-am trezit cu imaginea unei țigăncușe în fața ochilor. Nimic important decât că are 12 ani și nu, nu se numește Odissea sau Cutezanța ci Ana-Maria. Rroma "traumatizată" Globalizarea îmi încearcă încheieturile. Ema îmi spune în impecabilă engleză că țiganii ar trebui spălați la bibilică pentru a intra pe ușa din față într-o mamă Europă atât de inopinat puielnică. Musulmanii de la noi s-au adaptat de mult și-și țin cele alte soții în rândul concubinelor, alții n-au înțeles și li s-a explicat. Sectoristul, băiat de treabă și părintele cartierului, stă înconjurat de puradei și le povestește cum s-au născut ei ilegal timp de sute de ani. Un reporter de televiziune ar spune el mai multe, sughiță pe lângă microfon amintindu-și de fetele bătrâne de acum 50 de ani, numărau numai 18 primăveri și le trecuse sorocul de mult. Ne-am născut din viol. Dinescu spune că bunicii noștri ar fi fost cei violați deoarece bunicile arată al naibii de solide pentru vârsta lor. Admir robele negre, au ele un aer de veselie și exuberanță aparte. Din fondurile europene prințesa va fi operată pentru a ne spăla fața, puștiul, expulzat în curtea mamă-sii unde va aștepta noaptea legală a nunții, socrul mare nu va mai oficia binecuvântări iar în licee vor reîncepe controalele ginecologice predecembriste, atât de utile dezvoltării demografice a victoriosului nostru popor.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!