poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2003-04-22 | |
Oricare parte microscopica de materie este compusa din parti-materie inferioare cantitativ ei;astfel se poate spune ca din punct de vedere cantitativ materia tinde la o minus infinita divizare.Pe de alta parte materia se afla in continua expansiune,ceea ce presupune un punct terminus,o autodistrugere a materiei.Se evidentiaza SFARSITUL,care fiind insa material,energia conservandu- se,conditioneaza o continuitate inversa,presupune INCEPUTUL,creerea celui de-al doilea univers,construit pe acelasi suport energetic si pe inversa polaritate a materiei,antimateria.Se stabilesc astfel doua limite aparente,in fapt inexistente. Materia (sau antimateria) tinde la plus si la minus infinit.Oricare perte de materie este formata dintr-o infinitate de parti- materie microscopice si fiecare parte-materie microscopica,formata dintr-o infinitate de parti antimaterie macroscopice.Materia si antimateria subzista-convietuiesc creand cele doua universuri ce se constituie intr-un ciclu caracterizat prin echilibrul expansiune-regresie.Cu ani in urma credeam ca timpul(notiune introdusa de om,dar aflata dintotdeauna in slujba materiei) este infinit,cu capetele la plus si minus infinit.Singurul neadevar in aceasta afirmatie consta in perceptia unidimensionala a acesteia,infinitul timpului fiind slujit mai verosimil prin introducerea celei de-a doua dimensiuni(oare ultima!?) sugerand ciclicitatea,continuitatea materie -antimaterie.Timpul se deruleaza NORMAL in cele doua universuri,doar ca e vorba in cazul antiuniversului(privind din perspectiva oferita de univers) de o regresie.
*** Materia presupune un echilibru expansiune-regresie,iar energia o conservare-convertire. *** Timpul este ciclic dar infinit intrucat energia da forma materiei dupa regula intamplarii. *** Timpul ar fi astfel jurnalul infinit al formelor luate de materie. S-ar putea vorbi si despre o ,,latime a timpului,, Consideram ,aleatoriu,anul 1800 si anul2000.In jurul coordonatei 2000 consideram individul x cu varsta -20 de ani, ce printr-un concurs sau altul de imprejurari calatoreste in timp,ajungand in anul 1800. E ramane aici,ducand o viata integrata,modesta,fara a creea turbulente temporale majore.In anul 1860 inceteaza din viata,timpul scurgandu-se in continuare normal.Anul 1980 presupune nasterea individului x ,iar anul 2000,calatoria acestuia catre anul 1800,evenimentele ce urmeaza fiind previzibile prin repetare;neconsiderand alti factori perturbatori,perioada 1800-2000 tinde la o infinita repetare .Considerand lungimea temporala 1800-2000 ca fiind un punct ,iar fiecare noua repetare ,punctiforma,se obtine un aspect liniar,ce are capetele la minus si plus infinit,determinand asa-numita ,,latime a timpului,,.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate