poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | ÃŽnscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Românesti - Romanian Poetry

poezii


 

Texte de acelaÅŸi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 890 .



perceptia artistica a unui afect inutil
personale [ ]
iubirea subconstienta

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [gotha ]

2007-05-03  |     | 



Nu se putea spune nici cum si nici de ce.
Se afla intotdeauna intre cele doua extreme imprumutand ceva din fiecare...undeva aflat la confluenta acestora, undeva la granita subtila a lor, nestiistind cum poate fi perceput, nefiind dezenigmatizat.Era un tratat filosofic, cu interpretari subiective, cu semiotici distincte, cu idei contradictorii. Era una din iubirile respinse de constiinta unei fiinte cerebrale, aruncata la marginea subliminala,insa niciodata abandonat.Fiindca acel inconstient il pastra intact in esenta lui, in voalul fin al boemiei si-al inteligentei, al aerului solar de care ii amintea.Ii amintea de vremurile apuse cu poeti oarecum realisti, de acorduri ale unei muzici fine, frantuzesti, de bulevarde in soare si de inocenta disecata de realul cotidian, de socialul defavorizant. De muzica jazz ascultata in decorul nocturn, in fum de tigara, in cuibul unei singuratati de regasire a sinelui...De plimbari nocturne ii mai amintea, de nebunia rationala a naturii lui, de alei si strazi inguste, abia iluminate.
Il iubea cu ambitie. Il iubea ca pe o pasiune proprie.Ii iubea sugestia pe care i-o dadea..dar poate sugestia era falsa, unele pasiuni capata forme diferite si fonduri de iluzie, care se pierd in manifestarea lor. Il iubea ca pe o arta de buna calitate,pentru ca le era comuna.Ii iubea contadictiile pentru ca o ambitionau si o intrigau totodata.Poate pentru ca ii lasa impresia unui puzzle care trebuia realizat.
Era unul dintre conflictele ei interioare care trebuia elucidat si tratat de ea, un caz ce dezlegarea se afla numai la el...
Manipularea si dominatia erau notiunile care i se potriveau ca o manusa. De aceea o intrigau toate acestea.Orgoliul nu ii permitea sa le tolereze, iubirea nu presupune toleranta intotdeauna.Iubirea e olimpiada, competitie a personalitatii, in care unul e cu un pas inaintea celuilalt.Da, unul directioneaza, iar celalalt il urmeaza.Ei nu ii placea sa urmeze pe nimeni, ci doar sa elucideze urmarind fapte...dar cu toate astea iubea.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!