poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-04-05 | | „Minunate clipe” Minunate clipe am trăit cu tine Și în altă lume parcă eu eram Acolo din crenguțe de măsline Eu ție coroniță îți făceam. Parcă mă aflam în paradis Și nici un fel de griji eu nu aveam Parcă eram într-o lume de vis Și mai mult nimica nu-mi doream. În al noulea cer parcă pluteam De bucurie și de fercire Parcă aveam aripi și zburam Într-un univers plin de iubire. Și totul era cuprins de farmec Și timpul în loc parcă se oprise Eu de acolo nu doream să plec Și să te las să stai după culise. Eu pentru tine aș fi făcut orice Prin foc și sabie aș fi trecut Și acum aș vrea să știu de ce Iubirea-ți față de mine a dispărut. Tu iarăși singur m-ai lăsat Să îmi continui calea fără tine Ceva din mine simt că ai luat Atunci cînd ai plecat de lîngă mine. Și lipsa eu ți-o simt pe zi ce trece Și zi cu zi încerc totul să uit Și inima ta ce acum e rece N-am so mai încălzesc sau s-o ascult. Aș vrea să ascult cum iarăși ea va bate Atunci cînd iar eu dulce te voi săruta Cînd îmi vei spune iar în ceas tîrziu de noapte Că îmi vei fi oricînd alăturea.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate