poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-03-27 | |
„Te vreau iar lingă mine”
Vreau să fiu din nou cu tine Te vreau iarăși lîngă mine Vreau iar dulcea copiliță Frumoasă ca o garofiță Vreau ca ea iar să mă alinte Vreau suflarea ei feirbinte Brațele-i gingașe și moi Le vreau iarăși înapoi. Vreau iar dulce să-mi vorbească Iubitul ei să mă numească Vreau mînuțele ei fine Iar să mîngîie pe mine. Vreau iar a ei dezmoerdări Dulcele ei sărutări Fiorii calzi ce mi-i stîrnește Inima-n piept ce mi-o pornește. Vreau iar aproape să îmi fii În miezul nopților tîrzii Și să mă faci din nou să simt Amorul tandru și plăpînd. Cu tine aș vrea iar să privesc Cum noaptea stelele lucesc Parcă spunînd cu o voce amorțită Că noi suntem perechea potrivită. Și aș mai vrea dacă se poate oare Să văd cu tine apusul cel de soare Razele de amurg să ne încălzească Sufletele noastre în veci să le unească. De ai să te întroci eu îți prmit N-am să te las să pleci nicicînd Că îți voi fi mereu aproape Te voi iubi pînă la moarte.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate