poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-03-17 | |
un copil..un copilaș lipsit de experiență.. în
dragoste..ce poate știi un copilaș..?nimic...nimic din ceea ce ai vrea tu să știe...e mult prea departe de ceea ce gândești tu,cum vezi tu lucrurile... Te-ai gândit vreodată că gândurile nu sunt asemănătoare niciodată..că ceea ce se intâmplă sunt doar coincidențe?..Nu. Tu crezi că tot ce zboară se mănâncă...greșit..nimic din ceea ce vrem noi să pară nu este adevărat..oamenii sunt atât de asemănători dar totuși atât de diferiți.. știai că 95% din ADN-ul uman este același la orice om și că doar 5% e diferit? Ce proporție mică și ce diferență uimitoare...cum iți explici asta? Din aceste 5 procente fac parte toate diferențele dintre oameni,chiar și gândirea este diferită... spui că mă joc cu cuvintele...ciudat lucru..asta pot spune și eu despre tine...te-a deranjat ceea ce am spus; oare adevărul sau felul in care am spus-o?nici tu nu știi…sau poate amândouă.. Nu te acuz de nimic..eu doar vorbesc..chiar dacă în secunda următoare imi dau seama că a deranjat ceea ce am spus...te deranjează cam des ceea ce spun,simt asta,cu toate că negi de fiecare dată..iar in legătură cu vorbele..eu nu mă joc deloc,ci tu ești cel care se joacă cam des..poate ție nu ți se pare..dar mie da!
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate