poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-02-20 | |
Ca să uit măcar o clipă de atâta supărare
Mă aplec peste-o hârtie și lansez câte-o-ntrebare. Câte lacrimi au să curgă? Câte mame vor mai plânge? Să oprească suferința și “zvâcnirile de sânge ". Voi cei mari ce-aveți puterea, și vă bălăciți în toate, Nu credeți că este timpul să lansați un: nu se poate? Dacă vouă vă surâde, soarele când asfințește Și vă înfoiați în pene când chenzina iar vă crește, Dacă voi ”Divanul Mare” n-aveți limite-nimica. Când e vorba de-ale voastre, nu-i rușine, nu-i nici frica, Nu credeți că cei ca mine v-au ales în fruntea țării Să fiți drepți, curați ca roua, nu tulburi ca apa mării? Nu credeți că-n lumea asta toate au limita lor Și că cel ce poartă greul este prea-nțelegător? Mai lăsați-vă trufia și orgoliul de partid, Răsfoitul de ziare când legile se decid. Stoaceți-vă seva-n creier, faceți legile mai drepte Pentru cei lipsiți de "multe", săturați să tot aștepte. Ca să știți cum o duc dânșii, coborâți puțin la “vale”, Să vedeți șiroi de lacrimi, s-auziți doine de jale, Să vedeți bătrâni și tineri ce se zbat numai în drame, Pe când voi țineți de scaun și-adunați la kilograme. Oameni buimăciți la minte, de-atâtea promisiuni, Săturați de vorbe goale, de lozinci și de minciuni. Doamne. . . fă-i să înțeleagă că zâzania din ei, Le aduce doar porecla de: smintiți și de mișei, Fă-i să știe că trufia este o boală ce nu iartă Și că-i duce pân-la urmă la discordie și ceartă. Poate astfel vor pricepe și-și vor modela “cuvântul”, Altfel, nu-i iartă mulțimea, nu-i mai rabdă nici pământul.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate