poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-02-14 | |
fiecare răul are, fiecare-i în convoi
nu gândesc răul din Om, ci de griji și de nevoi de necaz și de durere și la altă abordare spune-n gând azi fiecare, răul meu e cel mai mare și nu doar azi efemer a fost răul performer vreti să facem concurs imposbil de condus juridat și premiat cui îi este cel mai greu, cine-i cel mai supărat necăjit, abandonat plin de griji și de nevoi vreți, participați și voi vreți în juriu să vă pun concurenți, un rol mai bun cine credeți că-i nebun să-și asume-n rol tribun și să spuna sus și tare ăsta-i răul cel mai mare când acasă-s griji călări poate chiar și supărări nevoi mult mai personale, datorii și-ai lui copii cine are timp de voi, cei mai năcăjiti prin noi nu cred că top de nevoi le-ar exclude griile le-ar lumina mințile cred că totuși cel, ce a nimerit la mine lumea mea ce se abține năcăjit mai mult sau nu, merită atât cât pot atenție, ajutor, efort și nu vreau tânjind spre sfânt să plec în călătorii căutând pe-ntreg pământ răul mare să il vindec fizic sau poate în gând când puțină alinare poți s-aduci aici oricând.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate