poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-01-14 | |
o veste am și încă ce mai veste: mă-nsor sau ca să fiu mai drept, chiar... ne căsătorim
frumoase clipe sunt, trăim și vouă, vrem acum să povestim de zile bune ne tot interesăm în ce sector anume putem să încercăm și de nu treci prin asta sau nu ai vreun amic să-ți fi istorisit un pic rămâi surprins și-ți vine să renunți la sfat și poate chiar la nunți certificatul ăla, prenupțial sau nu ce atestă sănătatea-i valabil 14 zile așa că la oficiul stării civile nu poți să faci, prea lesne programare cei mai mulți țin, la zilele știute sâmbăta, duminica adesea-i totul ocupat și uite-așa sfioși ne prezentăm noi doi într-un sector anume, din zisul București la ofițerul care ar trebui să asculte un Da mai sufocat sau mult mai supărat dar ce să vezi, minune o listă ne așteaptă aproape 50 de perechi, eram prea doritori să facă necunoscutul pas și nu prea încăpeam un sfert de oră are fiece nou pereche și cum programul se termină la patru adică la șaisprezece din patruzecișinouă abia-ncăpeam treizecișidoi au tot urmat discuții și lungi negocieri se lasă și cu șpagă, relații, cunoștințe cuvinte grele, urmează, apoi la români dar ce să faci de proastă-i la noi organizarea în loc să liberezi o sală să chemi un primăraș să lege dupa lege înca vreo 8-10 perechi noi ne rostim la tineri ce dracu vă veni de vreți căsătorie dar mai interesant uitasem să vă spun e altceva, ș-anume în sfânta zi de luni abia crăpând de ziuă în ușa primariei cu toți aveam, vă jur prenupțiale bune datate... meserie noi nu ne facem numele de râs furăm orice, oricând ș-adesea mințim și c-o minciună știm chiar și căsătoria pe veci s-o petecim mai cred, că vorba care ar merge cel mai bine la noi, la românași preacunoscută-i mai jos o voi rosti atâta timp cât viața mai grea cu noi va fi stăpânul învață sluga hoață ș-apoi se miră, că-i prostit în față.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate