poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ stejarul
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-09-22 | |
I.
Argentina „naște” frumuseți pe bandă rulantă. O dovedește și explozia Lucianei Salazar, o blondă pe care natura a înzestrat-o cum nu se putea mai bine. Mihail Eminescu. II. Chelnerul constănțean Gheorghe Grosu a povestit Gazetei Sporturilor cum a fost bătut de Adrian Mutu în camera de hotel de la Rex, în noaptea de 29 spre 30 august. Constantin Brâncuși; Dan Pița; III. Scandalul în care a fost implicată creatoarea de modă Romanița Iovan după ce a fost surprinsă de paparazii sărutându-se cu un alt bărbat decât soțul său a intrat într-o nouă fază. Theodor Amman; Liviu Ciulei; Ion Voicu; IV. Adrian Năstase se prezintă din nou la DNA. Pentru a treia oară în această săptămână, fostul premier se va întâlni cu procurorii care vor continua prezentarea materialului de urmărire penală în dosarul Zambaccian. Aura Urziceanu; Eugen Ionesco; Nicoleta Nicola; Nicoleta Matei; V. Curtea Europeană a Drepturilor Omului de la Strasbourg s-a pronunțat în cauza Maszni împotriva României, constatând încălcarea articolului 6 din Convenția pentru Apărarea Drepturilor Omului și a Libertăților Fundamentale, care garantează dreptul la un proces echitabil. Lucian Pintilie; Panait Istrati; Mihai Trăistariu; Aurel Vlaicu; Mircea Eliade; VI. DNA a comunicat că 17 vameși au fost reținuți, iar un altul a primit interdicția de a părăsi localitatea. Procurorii au hotărât să ceară judecătorilor mandate de arestare pe numele acestora. Anghel Saligny; Toma Caragiu; Marieta Sadova; Victor Rebengiuc; Horațiu Mălăele; Paula Selling; VII. România ocupă un fruntaș loc 3 într-un clasament al plângerilor formulate la Curtea Europeană a Drepturilor Omului (CEDO). Cella Serghi; Ștefan Luchian; Camil Petrescu; George Enescu; Maia Morgenstern; Irina Petrescu; Marcel Iureș; VIII. Consider că presa trebuie să fie prezentă la ședințele CNSAS, unde deconspirăm Securitatea. La CNSAS trebuie deconspirate dosarele, nu ascunse de opinia publică. Dinescu a comparat sediul Colegiului cu un sediu al... diavolului. Nicolae Labiș; Stela Popescu; Doina Badea; Alexandru Arșinel; Ileana Sărăroiu; Nicolae Grigorescu; Tudor Teodorescu-Braniște; Andrei Șerban; IX. «Obligațiile mele sunt față de oamenii care m-au votat, având în vedere că am fost una dintre locomotivele PNL în opoziție, în campania electorală, ba chiar una dintre locomotivele Alianței D.A.», s-a justificat Mona Muscă. Tudor Vianu; George Călinescu; Alexandru Macedonski; Clody Bertolla; Maria Tănase; Nadia Comăneci; Ancu Dincă; Ion Þuculescu; Ana Maria Zahariade; X. Televiziunile din România au transmis imagini cutremurătoare după un meci așteptat cu sufletul la gură de toți microbiștii din România, derby-ul Dinamo-Steaua. Nu a fost spectacol pe teren, dar a rulat un film horror pe străzile Capitalei. Dumitru Prunariu; Ioan Petru Culianu; Petre Þuțea; Vasile Conta; Anda Călugăreanu; Cristian Vasile; Emil Cioran; Petru Creția; Oana Pelea; Adrian Enescu; XI Președintele Traian Băsescu a afirmat la Koln că pentru cei care conduc în momentul de față România - președinte, guvern, majoritate parlamentară și opoziție - obiectivul principal este modernizarea țării, iar aderarea la Uniunea Europeană reprezintă premisa acestui proces. "Ne este greu să acceptăm suspiciunea că, după intrarea în UE, România ar fi o problemă. România nu va fi o problemă. Noi vrem să fim o țară dinamică a UE, ai cărei cetățeni își găsesc de lucru la ei acasă" Loredana Groza; Dinu Lipatti; Sergiu Celibidache; Ciprian Porumbescu; Dan Andrei Aldea; Henri Coandă; Gellu Naum; Gabriel Liiceanu; Aurelian Andreescu; Traian Vuia; George Valentin Bibescu. XII. Pe bolta sufletului meu, e cerul plin de stele, de iubirile mele, luminând mereu.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate