poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-09-04 | |
La Centrul Cultural din Rosiorii de Vede, miercuri -6 sept, ora 17, se va deschide Salonul artistilor rosioreni.
Pe simeze se afla, deja asezate, lucrari semnate de pictorul Dumitru Ciocan-Sin, membru al Uniunii Artistilor Plastici din Romania, si ceramistul Ciprian Anghel. Dumitru Ciocan –Sin si Ciprian Anghel au gandit aceasta intalnire ca un dialog estetic propriu. http://f3.yahoofs.com/users/435d0e68z225aba9a/c5f9/__sr_/377dre2.jpg?phQba_EBxnPiradQ Pictorul si ceramistul, intr-o desavarsita comuniune sufleteasca, si-au asezat lucrarile in spatiu si pe simeze astfel incat sa serveasca acelei relatii sincrone stabilite intre cei doi de-a lungul existentei lor citadine comune, sa serveasca demersul ideatic propus de acestia. Sunt convins ca aceasta expozitie va deveni reper pentru biografia celor doi creatori, iar expozitia se va dovedi a fi in egala masura si o provocare a privitorului la o indelunga meditatie si, de ce nu, la un moment de reverie.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate