poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ stejarul
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-06-28 | |
Pe noapte-n scâncetele tale telepatice
mă trezesc adeseori printre transpirații reci mă scurg prin așternut și-mi vine să urlu pentru că totul e bine and it doesn`t get any better mi-aș mai face o cunună din zâmbetele tale chiar dacă muri-voi îndragostit de liniștile pe care mi le dai fără să cer realizez că în raport cu alții măcar așa am trăit simplu dar plin și pentru că m-ai învățat să nu traiesc din amintiri ci să le fac zi de zi prin negândire. Azi m-am trezit om neîmpins de vreo mână imaginară înainte voi păși de acum doar singur cu frică să nu mă dezamăgesc în fața ta probabil o făcui deja zob iubindu-mi paharul ochi de otravuri turnate din acum goale sticle de frustrări light cu gheață și lămâie. Pași grăbiți bat în ușile închise cu vocea ta caldă întodeauna așa de caldă încât enervează parcă fug în cărți deocamdată de joc deși nici aici nu iese decât vreun joker putred și senil ce-mi spune că rege nu voi ajunge niciodată for i`ve already been a "god that failed" and it doesn`t get worse even if i try. Vin acum și cer călăuză spre tine, mă mai primești la pieptul tău oare acum când toate au fost zise mut chiar și mi-aș rescrie viața pe degete?
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate