poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-05-30 | |
Vedetuțe tropăie pe teritoriul scumpei noastre patrii ca un cârd de centauri în antica Eladă. Cel mai grozav, cel mai bun, cel mai poet- și încă de la vârste fragede.Oroare !!! Labiș a fost unicul- sau poate unul la câteva milioane. Ce te faci însă cu tânărul X, fiul talentatului activist cultural Y ?
Tânărul X a scos până la 18 ani patru cărți. De curiozitate, am căutat cele 4 cărți. Sunt scoase 2 câte 2 la edituri misterioase, Tipomur și Amacord- parcă. Deci 2 la Tipomur și 2 la Amacord. Tipomur ? Amacord ? Nu trebuie să fii extrem de inteligent să înțelegi că: 1. sau aceste cărți au fost plătite; 2. sau aceste cărți au reprezentat un sărumâna pentru servicii aduse de familia tânărului poet.Deci, o greață profundă ar trebui să lovească pe acei care fac astfel de măgării. Măcar să le fie rușine de ei- dacă nu și pentru măgăriile pe care le fac. A, dacă tânărul talent X ar fi câștigat un concurs de poezie și i s-ar fi tipărit cartea... dar nu, el a fost mâncat pe plan național (papa dixit) așa încât a trebuit să fie proptelit pe plan local. O jale imensă ar trebui să cuprindă pe acei care promovează astfel de șușe.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate