poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ stejarul
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-05-26 | |
Am învățat de mult că timpul e lichid
și că se scurge-n noi asemeni mercurului ne sunt pătate vorbele cu dureri pe frunze câinii urlă a doruri degeaba cad pietre în apele învolburate clipa deja e scrisă cu sânge rece de fiecare clipă care intersectează prin noi umbre ale altora gonesc ne sperie când visul se curmă pe pernă apar alte buze uscate cuprinzi pe brațe totul și te-arunci în goluri secate oricum nu găsești ce voiai în cădere vei avea când nu aștepți poate doar liniștea mai are sens și miros de parc de toamnă năvalnică firea ta când guști din ei viitorul îl scrii astfel din turn ți se spune că timpul e de fapt viața însăși tu ești mic ei te vor mare pe propriile picioare se scrie istoria lumii printre copacii fără cârlionți vântul aberează prin tine va trece lumina până când auzul se transformă-n țiuit mecanic de pași plictisiți cu dorința care nu se materializează nici dacă atingi străinii au același chip și-aceleași vocalize te năucesc. acum am să tac.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate