poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-05-23 | |
EL: -Te iubesc atât de mult...aș fugi cu tine printr-un lan de grâu ținându-ne de mână...,culegându-ți flori de mac. Cât vedem cu ochii numai lanul de grâu...,cerul albastru..., soarele și în mijloc noi.
EA: -Eu îmbrăcată doar într-o rochie albă, iar TU doar într-o pereche de pantaloni albi, cu bustul gol, apoi să culeg un mănunchi de grâu și....să-ți mângâi pielea cu el...,apoi cu un buchet de maci, să-ți alint fața, obrajii și tot ce ai liber, după care să-ți cuprind fața în căușul palmelor mele și să-ți sărut buzele cu cel mai tandru sărut ce ți-l pot da, iar tu să mă iei iarăși de mână și să alergi cu mine în zig-zag, până când ne vom prăvăli în lanul cu grâu, unul lângă altul...Istoviți, plini de trăirile pe care numai NOI le putem avea... EL: - Iar în mijlocul lanului un pat mare cu lenjerie de mătase roșie, culoarea celor 13 trandafiri și o sticlă rece de șampanie... EA:- Cu un foc cu 13 flamuri....și o mare de maci roșii..... EL:- Și muzica răsună de peste tot, vântul adie ușor... EA: -Da, e vorba de muzica trupurilor noastre, e vorba de melodia iubirii noastre, născută din respirația celor mai tandre suflete...,al meu și al tău. Și vântul adie atât de ușor, vrând parcă a-mi acoperi goliciunea trupului meu, pe care tu mi-ai lăsat-o liberă EL: -Iar eu să-ți sărut trupul plin de pasiune, până la miezul nopții, iar în zorii zilei să-ți șoptesc cuvinte tandre până vei adormi în brațele mele, și să fii a mea, pentru totdeauna.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate