poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-05-26 | |
este consacrată deja și aproape demonetizată ideea că femeia este o floare, pe care bărbatul trebuie să știe să o îngrijească zilnic.
so, propun - ținînd cont exclusiv de viziunea unui amic - un nou concept, pe care vă asigur că puteți să-l vizualizați și să-l percepeți într-un mare fel: femeia_ghiveci. acum, deh! nu pot să mă opresc doar la propunere, trebuie să adaug și ‘manualul de instalare si utilizare’, ținînd cont că ideea este următoarea: genul acesta de vietate nu trebuie udat decât o dată pe săptămână. adică, ce?! nu ați mai văzut femeie_floare_în_ghiveci, care nu are nevoie de îngrijire cotidiana, dimineața și/sau seara, căci în timpul zilei oricum nu-i necesar....!? se pare că avem șansa să vedem de-acum: * femeia_ghiveci așezată pe un colț de mobilă - sau central, în funcție de a/simetria locului - la loc umbros, departe de soarele din viața ei, căci s-ar arde instant și la ce bun ghiveciu' atunci.... * femeia_ghiveci, care, indiferent dacă are de gând să se deschidă 'au ba - chiar nu interesează pe nimeni asta, în fond - e bună pentru fotosinteză și eliminarea gazelor nocive din solaritatea existenta în habitatu' ei.... * femeia_ghiveci, căreia, pe bune, i se poate pune muzică în perioada în care nu este udată sau i se poate schimba pământul o data pe lună, atunci când probabil i se mai și vorbește. ...sunt și cazuri când se abordează o întreagă jardinieră...hehee.. da' ce, credeți că face ceva diferența? (...bineințeles, în afară de numărul vizibil crescut de ...ghivece, în umbra unui unic și maestuos astru... ) păi, mă gândesc io așa cu logica mea defectă: este mai practic să ai 3...5...8...ghivece, dispuse într-o ordine doar de tine știută, dar avînd meticulozitatea de a le (inter)schimba la intervale optime de timp. de ce? pentru că, mergînd pe principiul piramidei cupelor de șampanie, depui un minim efort să le uzi. o dată, pe toate. de-aia tre' să le schimbi între ele când și când, pentru ca: 1) să nu uzi același ghiveci...ăăă...pardon, femeie_floare_în_ghiveci la fel de mult, de fiecare dată, față de restul; 2) nu or să știe niciodata cine pe cine udă. concluzie: vor fi toate ude. sau măcar, umede, în funcție de debitul de apă și generozitatea oferirii lui. ar mai fi un 3), discret însă, în fașă, aș spune: poa' c-ar începe să socializeze, mai știi? ghiveciul no. 5 poate să înceapă să aibă o slăbiciune pentru ghiveciul no. 7... sau lu' no. 1 să-i placă parfumul din ghiveciul no. 4 alăturat.... cred că mândrie mai mare și bucurie și fantezie nebănuită a fi satisfăcută pentru ...grădinaru' nost’ iscusit, nici c-ar exista. așa că, pleacă dom'le d-aci cu femeia-floare, boboc udat și îngrijit și vorbit și cântat...pân’ ( și mult după ce) explodeaza și se deschide în toată splendoarea, firesc, înmiresmat, unic, constant, etern.......doar pentru tine. nu(se)egzistă. clar!!?? fug. m-am gândit să deschid o afacere cu farfurioare pentru femeile_ghiveci. sunt utile la casa omului și garantat o să avem superofertă pentru personalizarea lor.pup.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate