poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-05-18 | |
(Ceea ce urmează este interzis cititorilor de poezie dacă apar manifestărineplăcute adresați-văclascilor sauromanticilor și înceledinurmă medicului)
Bună...............................................................(între o zi bună și o bună zi e o diferență de rochii de mireasă)............ziua............................(noaptea nu are niciodată epitet)....................bună......................ziua...................bună....................ziua............... aici se află numele meu e greu de descifrat știu dar e în română păreți consolat deci pot începe vă voi scrie cu pixul de douămiidelei pe tastele computerului dumneavoastră o poezie dacă nu știți ce e cu Poezia nu vă îngrijorați luați vreo trei aspirine vizionați niște filme americane și mie mi s-a recomandat la fel ca să pot scrie cum anume vreți Să fie? să nu fie lungă/scurtă/atunci/nu acum/provincială/nu prea/ despre viață așa și așa/alb-negru/îndrăzneață/modificată genetic /zimțată și galbenă lucioasă ca un staniol/neapărat dacă rezultatul nu vă bucură chiar vă îngrijorează ronțăiți eurile lirice până dați de plămâni mestecați îndelung filă cu filă de preferat stând cu pantalonii cei noi direct pe trotuar și gândiți-vă că puteți lua premiul nobel pentru pace la re-ve-de-re ps: această poezie este COMERCIALÃ deci va fi tratată ca atare (costă doar doi bani bucata și în perioadele echinocțiilor are reduceri substanțiale)
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate