poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-05-10 | | Importanță Și când te gândești că unii semeni de-ai noștri erau încadrați pe state de plată la Departamentul Mușchiului de… Copac, ca responsabili pentru… șoaptele frunzelor. Învățătură Dacă furnica ar vorbi, probabil că ne-am înțelege cu ea vorbindu-i despre muncă. Dar n-ar înțelege o iotă dacă i-am explica ce-i aceea democrație. Pentru că e, cu adevărat, de neînțeles! Așteptare Toată lumea așteaptă o minune. Palestinienii să aibă o patrie, irakienii să plece americanii, românii să-și aleagă deputații în Parlamentul European… Măicuța își așteaptă fiica plecată anul trecut în depărtări. Imaginație Avea o problemă de rezolvat. Era atât de grea încât plecând cu pluta s-a scufundat în ea. Propunere Pentru ce ziua, de la tine la mine distanța e mai mare ca de la mine la tine, iar noaptea suntem atât de aproape? Eu zic să facem numai schimbul trei. Vârstă Și tăcerea e un răspuns. Atunci când te părăsesc puterile. Realitate Cuvântul care zidește? Ha! Câte asemenea zidiri nu ne-au înstrăinat până la sălbăticire – fratele de frate, gândul de faptă… Tocmai de aceea s-a-nceput demolarea zidurilor. Redistribuire Domnul i-ar fi spus Satanei: “Știi doar că Eu sunt drept: nu-i opresc la Mine pe toți!” Curgere Și mâine e o zi. Da, dar pentru alții. Aparență Sunt destui care nu gândesc, dar mimează atât de bine c-o fac încât cei ce-i admiră îi socotesc genii.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate