poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ stejarul
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-03-28 | |
Ce este viața? O himeră.
Ce-atinge trupul dezgolit, Ea mângâie neprevazutul Și bucuria-i care-i scut. Ce este viața? Un dor dulce. Purtat pe aripi îngerești, Doar un mister în absolutul, Visărilor duhovnicești. Un cântec de iubire tandru, Ce vine din spre cer in jos, Încununat doar de lumină Și adevăr în tot ce ești. Purtat pe aripi de visare Sperând tu tinzi, spre a avea, Și crezi că totul e uitare, Ce-a fost mai greu în viața ta. Dar însăși viața, asta este, Un vis cu bine și cu rău, Căci doar credința te păzeste Și Spiritul Lui Dumnezeu. Nu căuta comori deșarte, Ce pier odată cu tăcerea. Învață să învii din moarte, Încununându-ți trecerea. Cu fape bune ce le lași, În urma-ți să lucească Aidoma unor îngerași Pe bolta cea, cerească. Cuvinte de iubire spune, Acelora ce rău îți fac. Nu te uita atent la lume, Ci uită-te la ce ție drag. Înalța odă, bucuriei Cu ochii ridicați spre cer. Căci viața este mai frumoasă Când o percepi, ca pe-un mister . Trăieste clipa zi de zi, În marea-i măreție. Fi sigur, alta nu va fi, Trăiește-o în vecie. Și orice faci pe-acest pământ Ai grijă să nu piară Că este lucrul cel mai sfânt Deci fi atent la fiară. Ce te îndeamnă tot la rău, Minciuni , vorbe deșarte Slăveste-L, tu pe Tatăl Tău Și lasă deoparte : Orice tristețe și declin Pierdute-n neființă, Adoptă doar gândul senin, Ce-aduce biruință.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate