poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-10-04 | |
…
oricum, noi ne putem vedea de treburile noastre, independent de “uluiala” grobian indusă de putere. Important este să ne gospodărim și să ne cultivăm apetitul. Așadar: - o legătură de praz – 1 leu; - o legătură de morcov cu un pătrunjel – 1 leu; - două legături de mărar – 0,50 lei; - o căpățână de usturoi – 0,20 lei; - patru cartofi – 0,50 lei; - trei ouă – 1 leu; - o limbă de vită – 6 lei; - struguri (țâța vacii roșii), un kg. – 3 lei; - o pâine bună – 2 lei; - unt de lemn, făină, o frunză de dafin, un praf de cimbru, un ardei iute, un praf de piper, cateva boabe de chimen și de piper – 0,80 lei; - lapte, lapte bătut – 2 lei; - cafea – 1 leu; - vin – 5 lei; - tuică 0,5 litri (fără TVA) – 1,5 lei; - gaz și curent electric – 1 leu. Total: cam 21 sau 22 de lei pentru 8 (opt) oameni. - daca faci “antreuri” cu firișoare de somon crud și feliuțe de lămâie … ar mai fi de adăugat cam 2 (doi) lei. - apă, cola și trasul apei la budă … restul: muzică, dans-antren … gratis – în limitele spațiului și ofertelor (!?). TOTAL GENERAL APROXIMATIV: 5 lei de cap de om. … restul, a fost tutun! "Domule" Prim ministru, tre’ să vă dau TVA?
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate