poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-09-02 | |
Jucăm în lume pe scara de valori a tuturor...crezând că e mai important ce gândesc ceilalți decât ce simțim. Trăind in funcție de ce se așteaptă de la noi... Atenți la cuvinte, când tăcerile ar trebui să ne dea de gândit...Petrecandu-ne viața incercand să reducem totul pentru a incăpea în lumea în care ne închipuim ca trăim...Vorbim in șoaptă ,plângem pe ascuns ,pentru că cineva a dictat deja regulile "jocului" si importanța recompenselor. Vorbim deseori nu pentru a fi auziți ,ci pentru a umple cu ceva golul din jur.Sau pentru a uita o teamă care ne bântuie... "Oscilând între nerabdarea dorințelor superficiale și cautarea confuză a nevoilor profunde."
Pentru ca în final să ne renegăm convingerile în modul cel mai dezgustător...în numele unui puritanism care nu e altceva decât frica apăsătoare că cineva ,undeva ,e fericit...Viața însă are un departament de plăți a carui funcționare impecabilă o împiedică să ofere bucurii pe datorie...Trăim într-o lume în care chiar și darurile false ,cumpărate cu banii altora pot bucura un suflet. O lume în care dansăm pentru bani la ore de maximă audiență. O lume falsă și uneori frumoasă .TU pentru cine dansezi ? Nimeni nu se poate întoarce în timp pentru un nou început. Oricine poate însă începe de ACUM să formeze un alt final. Fericirea e acolo unde vom fi în stare să credem fără rezerve in ea... "Avusesem dreptul și eu,ca oricare, La o nebunie,la un ultim glonț Ultima speranța, ultima ‘ncercare Dar in magazie era doar gablonț..."
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate