poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ stejarul
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-05-20 | |
de ce
granule de polen sunt antrenate de valuri calde în răsăritul care cade pe linia de orizont a fiecărei frunze. fiecare granulă încriptează o culoare pe care o concentrează, așteaptă lumina potrivită ca să se spargă și să dea lumii o nuanță în plus de vitalitate, un nou filtru pentru ochii noștri, căci numai noi vedem liniile, noi le-am trasat. când am făcut frunzele, ne-am gândit la copaci, când am creat copacii, ne-am gândit la fractali, când am generat fractalii, ne-am gândit la puncte adimensionale, când am atins pânza spațiului, au rămas cicatrici în urma degetelor noastre, pe care le-am denumit "puncte"... nu mai contează. le-am adunat, noile puncte, le-am cumulat în orizonturi și am început să fluidizăm timpul ca să dăm culoare apusurilor și răsăriturilor. când a fost creată lumea, am gândit împreună, unul prin celălalt. iar ochii noștri, strânși într-o sferă, au devenit cerul, iar retinele și-au revelat transparența și acum apar ca și culori pe retina celor de dinăuntru, de sub cer. de fapt, vuietul valurilor calde e sângele.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate