poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-04-23 | |
Eu nu mai spun nimic
Căci nu aparțin acestei lumi Sunt cu capul în jos Cu piciorul întors Cu ochiul stors ................ De lumina vieții Ce stă să plece ... Cu ultima picătură Din roua dimineții Te-am lăsat în lumea umbrelor Cu o geană închisă Cu gura de lut..... Sculptată în vănt Cu mâini de ape curgătoare De nisipuri mișcătoare ........... Sunt aproape de cer Văd prin fum că totu-i mister Îmi simt trupul istovit ........... Mă trageti în jos M-ati prins de un picior Îmi luați măsuri.... Am auzit că îmi faceți O rochie din lemn Pantofii mă strâng Probabil sunt noi ...... Sunt o păpușă băgată la cutie Îmi oferiți: flori....coroane E buchetul de întâmpinare... La capătul vieții... mă așteaptă EL În vălul lui negru... etern Dansăm împreună... pășim mai departe Îmi oferă brațul lui ferm E rece, dur, strângere de oțel ................. Mă poartă pe drumuri Ascunse vouă Nu-i ce visăm E chiar mai bine E nunta de care ... Nu putem fugi Mire imi e MOARTEA Iar eu mireasă-i sunt .................
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate