poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | ÃŽnscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Românesti - Romanian Poetry

poezii


 

Texte de acelaÅŸi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 839 .



Unde am ajuns
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [AndreiMelinte ]

2007-12-04  |     | 



...... dorm , de obicei ,la cel tarziu 23, dorm , si in fiecare seara , inainte sa inchid ochii , privesc partea cealalta a patului ,care imi arata cat de "goala"este viata mea ...... pentru ca nu accept sa primesc in partea mea de pat , pe cele care nu se satura de superficialitatea vietii . Intotdeauna inainte sa adopt pozitia de somn , nu uit sa pun telefoanele sa sune , ceva dulce la-ndemana , televizorul pe un program interesant si apoi il programez la 45 minute. Nu ma gandesc deloc la ziua ce va urma , ci doar inchid ochii , ascultand , ce se petrece in emisiunea respectiva . de exemplu aseara , am lasat televizorul pe national tv , era "miezul problemei" , tema emisiunii cred ca era ceva s.f. , iar un inviatat , de abea isi scotea vorbele din gura, probabil de dolofan ce era , dar mi-a atras atentia ceea ce spunea ,adica , prin anul 2012 , un meteorit , va avea impact cu planeta noastra si ca jumatate din lumea asta , va sfarsii intr-o milisecunda, doar atat , atat dureaza pana corpurile vor fi evaporate , nu ai timp nici macar sa clipesti,nu ai timp nici pentru un ramas bun ............... tot ce-mi trecea prin cap , de fapt singurul gand , cu o parere imensa de rau , --"ah , nu voi apuca sa-mi fac o avere , nu voi apuca sa ma bucur de munca mea , ce sanse am ca intr-un timp atat de scurt , sa ajung la linia de sosire , mai bogat , mai determinat , mai motivat si mai bine pregatit , ce dracu ma fac ????" si cu toate ca in capul meu era clar , , "sfarsitul lumii si lumea ar trebuii sa lase dracu consumurile de resurse naturale si sa se termine odata cursa asta in clasa sociala , ca daca tot e sfarsitul lumii , ce ar trebuii sa ne mai agitam ? n-am ajuns prea departe in gandul asta , ca simteam cum in corpul meu tremura fiecare gram de sange, adrenalina , adrenalina, luptei pentru o pozitie cat mai inalta in "top" , - cum imi curgea prin vene si intr-un egoism general ---" poate vor ceda altii, iar atunci imi va fi mai usor, iar poate ca meteoritul nici nu exista !!! " ,deci, oricand s-ar putea , ca intr-o clipire , sa nu mai existam , dar natura noastra , natura mintii noastre , ne face luptatori in ceea ce credem si nu vom inceta indiferent ; si maine daca s-ar descoperii un meteorit la distanta de o zi , nu ne vom opri din cursa. Un pic dezamagit de mine , simt cum adorm ,... ii aud pe aia cum discuta acum de faptul ca , cei nascuti inainte de '87 , simt cum ziua trece mai repede , iar pt ei , o zi are doar 16 ore nu 24 . Ah , !!! in ce ma mai baga astia , alte ganduri ??? dar refuz sa mai fiu atent , iti spun , noapte buna ..... te privesc in minte si adorm..................

sunt doar ganduri

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!