poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | ÃŽnscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Românesti - Romanian Poetry

poezii


 

Texte de acelaÅŸi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 791 .



Tu, îngere...acum știu!
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Foll moon ]

2007-11-14  |     | 



Cu ochii în lacrimi caut spre cer și implor alinare divină pentru că e ziua în care altarele cad și nu mai există lumină. Prin labirintul nopții merg, dar nu există scăpare, spre lumina firavă alerg și totul în calea mea dispare...Mă simt ca un înger murdar, un înger cu aripi tăiate cerșind iertarea în zadar în fața ușilor inimii tale ferecate! Viața e frumoasă când ești alături de mine, viața e frumoasă când plouă afară și e cald în casă, când îmi șoptești vorbe frumoase și simt cu drag că tu nu îmi lipsești.
Tăcerea cuprinde totul în jur și noaptea e în fața mea.
Tu, îngere, mă privești cu ochii tăi arzând, plini de reproș, plini de întrebări, plini de regrete. Drumurile s-au închis, cărările s-au surpat rând pe rând, gândurile spulberă nisipurile deșertului viselor noastre, acoperind și ultimele dovezi ale ruinelor ce formau odinioară templele în care ne jertfeam dovezile de dragoste. Și acum, eu tac, tu mă privești. Îți simt în sufletul meu încleștarea cuvintelor tale și mâinile tale se strâng în jurul trupului meu, lacrimile tale trasează urme adânci în obrajii mei, îți aud fiecare gând, zvâcnirile inimii tale sunt valurile ce-mi spală țărmurile neîmplinitelor mele vise. Simt o durere ascuțită între tâmple și un gust de metal însângerat îmi umple gura, dar înăuntrul meu lava noilor speranțe a început să fiarbă și să-și croiască drum prin crusta împietririi. Voi rupe lanțurile, și aripile îmi vor simți din nou suflarea văzduhului. Iată noile orizonturi...iată noile zori!
Tu, îngere, dormi acum, eu învăț iarăși ce am uitat cândva, să trăiesc, să iubesc, să fiu fericită.
Fericirea a intrat în viața mea, o dată cu tine. Înainte, clipele de tristețe, de neliniște, îmi invadau gândurile, mă dominau. Acum suferința s-a încheiat. Tu ești lângă mine și este de ajuns să te simt aproape, să știu că mă iubești, pentru a fi o persoană fericită. Tu ești acea parte din viața mea care lipsea. Acum că te-am găsit, simt căldura dragostei tale care mă poartă undeva, sus, departe, spre infinitul cer. Îți mulțumesc că exiști!
Gândul îmi zboară de fiecare dată la tine și am impresia mereu ca ești lângă mine, alături de inima mea și de aceea dragostea ta mă face să uit de distanța ce ne desparte Să uităm că nu putem fi împreună în fiecare zi...dar putem să ne gândim cu drag unul la altul pentru a nu lăsa depărtarea să ne despartă, pentru a nu lăsa distanța să fie un obstacol al iubirii ce s-a născut, al dragostei ce începe să domine sufletele noastre.
Tu, îngere, fii sprijinul meu...știu acum să trăiesc...să iubesc și să fiu fericită!


.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!