poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | ÃŽnscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Românesti - Romanian Poetry

poezii


 

Texte de acelaÅŸi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 736 .



La capăt de lume, e speranța!
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Foll moon ]

2007-10-24  |     | 



Stau pe o margine de lume și te privesc. Nu mă vezi. Nici măcar nu crezi că exist. Eu cred însă în tine. Cum ai putea să fii îngerul meu? Nu poți să-mi ștergi lacrimile, nu poți să-mi aduci zâmbetul înapoi, nu poți nici măcar să-mi vorbești.
Mi-aș dori să pot să-ți răspund la întrebări dar am doar privilegiul să te privesc. N-am voie să te judec dar voi fi alături de tine când altcineva o va face. De multe ori ți-aș fi dat aripile mele dar mi le-am pierdut. Am vrut să alung lacrimile cuiva ca tine dar aripile au fost atât de moi și eu atât de slabă încât ne-am prăbușit amândoi. Atunci mi-au luat aripile și mi-au spus că le voi căpăta înapoi doar când nimeni nu va mai plânge. Cu timpul m-am resemnat. Merg alături de tine și te privesc cum îți târăști pașii, încercând să găsești drumul pe care îl știi atât de bine...și pe care totuși, te-ai rătăcit. Cum aș putea să te ajut când nici pe mine nu m-am putut salva? Ce simplu ar fi fost să-ți spun ,,nu există ratare’’ dar îngerii nu pot minți. În schimb, au credință.
Pentru toate clipele tale de îndoială, eu m-am târât în genunchi până la capătul lumii, pentru fiecare lacrimă de-a ta, eu am implorat cerul să-ți mai dea o șansă și atunci când tu ți-ai plecat privirea, eu am ținut speranța în brațe ca să nu se piardă și ți-am dat-o ție...pentru că ești mai puternic decât mine și poți s-o duci mai departe până când speranța ne va transforma visul în realitate.


.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!