poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-10-15 | |
Trei cinci opt (joc de cărți în trei)
El hombre mas guapo e plecat la studii de fezabilitate. *** Într-o zi - jumătate februarie, jumătate martie - am crestat pe mielină un text hieroglific cu arătător de copil. Primele alineate desenau păsări și căni de apă sub un soare închis la culoare mi-am însușit critica artiștilor plastici : obiectele apropiate privirii se văd mai mari decat cele din spatele paravanelor. Dimensiunile însemnărilor creșteau direct proporțional cu pâcla ce-mi acoperea lentilele ochelarilor - mi se tocise pielea de căprioară. Ciclicitatea anotimurilor cheamă de trei ori vara : franjuri de trupuri dezgolite croiesc abisuri în cavitatea toracică. O zi pe săptămână adormeam înainte de ora 11. Buchiile stâlcite se înșirau pe sfori la uscat în ordine sisifică : un vis un cârlig o literă un cârlig și tot așa până când graficele nopților injective dispăreau din orizontul tehceb. Aștept o secundă anume de octombrie-noiembrie o aștept cu unghiile vopsite în roșu aprins. Știi, port decolteuri adânci pe sânii contrafăcuți mi-am luat chiar blugi pană să fiu în tendințe zâmbetul din colțul gurii îmi șoptește că n-o să mă recunoști. *** Dimineața, la prânz și de trei ori seara îi spun bărbatului meu că e el mas guapo. Mă sărută - surâsul interogativ pune în balanță telenovela tastele șterse și un gând .
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate