poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | ÃŽnscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Românesti - Romanian Poetry

poezii


 

Texte de acelaÅŸi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 722 .



Poveste de dragoste
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Foll moon ]

2007-08-22  |     | 



Ce drumuri să alegem spre împlinire? Nu vezi în calea noastră câte apar? Căutăm un loc din necuprins să dăruim sentimentele noastre. Care va fi prețul...tu știi? Profităm de clipa ce ne apare în față și mulțumim destinului...Suntem conștienți că acest început va avea final, continuăm să trăim clipa...Prelungim cu bună știință acest final și-l trăim fără să ne gândim la el...Sigur vom încerca să ne învinovățim reciproc. De ce? Cu ce drept? Nu a fost povestea noastră? Nu am creat-o noi cu bună știință? De ce ne eschivăm la final? E mai bine să fim responsabili pentru fiecare moment din viața noastră și să nu ne plângem.
Povestea de dragoste va exista mereu, nu trebuie să o inventăm noi, oricum apare...Să nu ne-nlănțuim singuri la mâini, să le lăsăm libertatea de a alege frumusețea. Nu mai cere, nu mai arăta către mine, ca și cum totul s-a întâmplat doar cu voia mea. După fiecare picătură am tânjit amândoi pentru că doream. Ce frumusețe am descoperit? Dragostea noastră, un mănunchi de sentimente, dorințe și vise ce se vroiau împlinite...Îți pare rău? Mie nu...În acest univers mare sunt mulți ca noi și tot atâția sunt care nu știu să ia frumusețea dintr-o relație. Suntem conștienți că acolo unde sunt sentimente, există dragoste și prietenie. Suntem doi...Noi alegem momentul când pornim în larg, suntem liberi din punctul acesta de vedere. În jurul nostru apare o nebuloasă pe care o numim nebunie și pornim spre ea, suntem fericiți, trăim intens clipa. Ai văzut ceva urât în jurul nostru? Lasă pietrele, nu arunca cu ele, ele există dar nu pentru acest moment. Lumina care-ți apare în față o vezi? Deschide ochii, nu sta în întuneric. Luminează și pentru tine! Sigur primește un nume: poate să fie adevărata prietenie...De ce să nu-i spunem...visul nostru...căruia nu am reușit să-i dăm contur. Vezi, se luptă cu necunoscutul ca să învingă și să câștige un strop din...Oare din ce? E minunată povestea de dragoste trăită de fiecare în parte, e frumusețea ce-o dăruim din noi...


.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!