poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | ÃŽnscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Românesti - Romanian Poetry

poezii


 

Texte de acelaÅŸi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 730 .



Libertatea....
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Foll moon ]

2007-07-15  |     | 



Libertatea.....ce este...ce reprezintă?...Poți spune...libertate în exprimare....în gândire...în conceperea unor idei despre ceva anume...despre cineva....Am libertatea de a-mi exprima sentimentele față de cineva...fără să-mi fie teamă că greșesc...am libertatea de a spune cuiva...,,Ce bine că te-am întâlnit!!!''...Mă cunosc pe mine...prin tine...mă aflu...mă descopăr....ajung să știu ce sunt...cine sunt...ce vreau...și mai ales care-mi sunt puterile de exprimare...de gândire...prin tine...!!!
De ce? Ce am făcut? Mi-am luat libertatea de a da frâu liber gândurilor, impresiilor...imaginației. Dar aici nu poate fi vorba de imaginație...aici, acum, e realitate!!!
Ce fac? Mi-am luat libertatea de a repeta ceea ce am spus: ,,...ce este dincolo de nori...dincolo de noi...doi...'' Ai trecut cu atâta ușurință peste aceste cuvinte...!!! Dar eu nu am putut...Le-am reținut...le-am păstrat în memorie...le aud și acum...așa cum le-ai pronunțat....!!! Sufletul a prins viață...a prins curaj....Aș fi vrut să fie dorința de exprimare liberă...impulsul inimii de a spune ce vrea fără să fie oprită...de nimeni și de nimic...Aș fi vrut să scriu...dar nu am făcut-o...aș fi vrut să auzi...dar nu ai auzit.....Mi-am rezervat dreptul de a spune totul la general...și libertatea de a mă destăinui în fața unui suflet deschis spre comunicare ...spre asimilare, înregistrare, memorare, comentare a tot ceea ce este frumos...fără a personaliza.
Sunt noua pasăre liberă...ce zboară.....peste mări și țări pentru a face cunoscută imaginea ei.... care să gândească altfel....să privească lucrurile după cum le vede prin libertatea ce și-a luat-o. Nu îmi voi curma zborul...voi pluti prin aer...pe deasupra norilor ce mă vor ajuta să ajung acolo unde trebuie...să devin ceea ce mi-am dorit...ceea ce îmi doresc...SÃ FIU EU...CEA NOUÃ...!!!


.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!