poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | ÃŽnscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Românesti - Romanian Poetry

poezii


 

Texte de acelaÅŸi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 654 .



SCOATE-MÃ DIN VISUL TÃU....
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Foll moon ]

2007-07-14  |     | 



Doar cu răbdare putem începe fiecare zi. Plecăm din întuneric, bâjbâim și căutăm lumina care să ne deschidă noi orizonturi, noi idealuri. Dacă ne imaginăm un vis facem primul pas spre a obține realizarea lui. Să ne făurim acest vis...să nu-l lăsăm să scape...să-l păstrăm cu sfințenie, ca pe un bulgăre de aur. Să-l lăsăm să ne răscolească sufletul și să ne stimuleze gândurile, pentru că el va determina cursul vieții noastre. Să ne urmăm visul cu încredere și într-o zi se va realiza.
Trebuie în permanență să ne spunem că vom reuși să realizăm doar lucruri bune și frumoase astăzi și ele se vor întâmpla. Să ne acordăm șansa de a afla cât mai multe lucruri interesante și de a cunoaște...chiar dacă riscul este mare. Așa reușim să ne îndrăgostim. Învățăm să avem încredere în propria persoană...nu așteptăm să ne apară în gând o altă idee...ne urmăm instinctul. Doream ceva și nu știam ce? Era iubirea care implica durere și iertare. Iertarea nu va schimba tratamentul nemeritat pe care l-am primit de la viața, dar ne va ajuta să privim totul altfel.
Dacă îți pasă.... iartă trecutul, prezentul, viitorul. Iartă-te pe tine ca să mă poți ierta pe mine. De aici va pleca o iubire sinceră, ca cea pe care am îndrăznit să o visez și eu. Dacă îți pasă.....să mă scoți din visul tău și mă așezi în partea curată a sufletului...unde să nu-mi murdărești sentimentele. Doar acolo poți să-mi dai viață și să îmi oferi tot ce nu am primit. Îți pasă?... Atunci ia-mă în brațele tale și poartă-mă cu gingășie...scoate-mă din visul ce tocmai l-ai avut...poartă-mă prin gândurile tale...și voi deveni realitate...Voi fi frumusețea de mâine a dorinței de azi. Spune-mi să vin spre tine...
Iubesc visul ce s-a născut din iubire. Eu pun o lacrimă...tu pui o floare...eu pun un cântec...tu pui un gând și uite așa se naște un sentiment ce simți că-l vrei în jurul tău să prindă viață...Nu pot renunța niciodată la frumusețea gândului nespus...frumusețea sentimentului netrăit pentru că el există și te cere în cele mai nepotrivite momente. Luptă pentru acel moment astăzi căci mâine va fi târziu....scoate-mă din visul tău...transformă în realitate iubirea ce s-a născut....iubirea ce vrea să pătrundă nestingherită în inimile noastre...în sufletele noastre.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!