poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | ÃŽnscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Românesti - Romanian Poetry

poezii


 

Texte de acelaÅŸi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 712 .



AÈ™ vrea...
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Foll moon ]

2007-06-22  |     | 



Auzi, picură ploaia... Picură stropi de dragoste în sufletele noastre... Este minunat! Îmi simt trupul leneș în brațele tale și-mi dai fiori atunci când mă gândesc la ceea ce este irealizabil... M-aș lipi de pieptul tău și te-aș cuprinde astfel încât să-mi simți bătăile tot mai accelerate ale inimii... Îmi place cum te simt... mmmm...te simt a dimineață...a rouă și a flori de primăvară... Să nu fugi... Nu-mi lua plăcerea de a te privi...de a te simți...Și iubesc...existența ta...prezența ta misterioasă.....!
Am un vis pe care nici măcar un sărut de-al tău nu l-ar putea răpi ....dorința de a mă îndrăgosti...Am deschis în fața lumii o fereastră de iluzii cu speranța că într-o zi cineva o să-mi întregească inima.... lăsându-i să scape pe toți acei care pentru a iubi trăiesc...Am o barcă mică...și un univers pe unde-mi umblă sufletul aventurier căutând prima rază de dragoste...Am imaginea ta care îmi aleargă în minte umplându-mi sufletul de vise, ca un fluturaș ce se naște, dar nu știe că trăiește doar o zi...și din nou la apusul soarelui mi se șterge sufletul, transformându-se iar...și iar...și iar...doar în piatră...Simt tot ce poate fi urât în dragoste pentru că simt singură ...și uneori cred că dacă o să fiu singură nu o să sufăr, dar vreau să sufăr, să iubesc, să simt, să ating, să simt că trăiesc iubind și fiind iubită...Și dacă plouă vreau să mă lași să te acopăr de fiecare strop...și dacă vrei să dansezi în ploaie vreau s-o faci doar cu mine...și doar luna să ne simtă...Am o grădină de flori ce se naște din vise și îmi împânzește sufletul arătându-mi toate visele împlinite fără nici un cuvânt...am doar o viață să o trăiesc...și vreau să o trăiesc doar înconjurată de florile din grădina mea născută din vise transformate în realitate...
Aș vrea să fiu un boboc de trandafir, să mă sădesc în inima ta, să mă uzi cu lacrimi de fericire, iar eu mi-aș deschide petalele și ți-aș săruta buzele!! Fiecare umbră din jur o simt ca fiind a ta... fiecare atingere îmi face corpul să vibreze de plăcere și să te doresc cu ardoare lângă mine... Te simt în vis...simt cum fiecare sunet al melodiei noastre mă pătrunde până în suflet și mă face să explodez de fericire și plăcere...Amândoi formăm universul... amândoi formăm lumea...Îți mulțumesc că mi-ai dat aripi și doar așa reușesc să vin în fiecare seară la tine la fereastră să-ți veghez somnul... M-ai învățat să te iubesc atunci când pierdusem orice speranță...Ești lângă mine zi de zi...ești în sufletul meu clipă de clipă.... Nu contează cât timp petrecem împreună, iubirea noastră nu constă în cantitatea timpului ci în conținutul său... pentru un minut ți-am arătat ce înseamnă dragostea...și nu voi regreta niciodată că am zâmbit...că am iubit alături de tine că pentru un minut am cucerit lumea. Am să mă îndrăgostesc ca și cum ar fi pentru prima dată...nu vreau să mai trăiesc fără a simți iubirea cu adevărat...Te caut și iar te caut printre mii de vise și te găsesc ascuns pe raza cerului deschis...te caut printre mii de stele și luna mi te-arată, învăluit în sclipiri aprinse...te caut....și obosită poposesc pe colț de vis....iar tu apari șoptindu-mi dulce...s-a sfârșit...iubirea ți-am adus!!!....


.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!