poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-06-19 | | "Maria, pentru tine fac liceul!" Si ce daca?! Asa i-am zis..Adica mie asa mi se parea corect pe vremea aia. Era o fata cu scoala, educata, rafinata, iar eu?.. un bou.. cu opt clase plus profesionala doi ani.. mecanic-auto (asta m-a vazut tata mereu, saracu, niciodata nu ar fi crezut ca eu as putea ajunge in situatia asta, zicea : "Baiatu meu?? nuu.. baiatu meu e calculat, nu se incurca el..") Dar ce s-o mai tot lungim atata.. I-am spus: "Maria, pentru tine fac liceul!" Si ea? Ce a facut ea? M-a plesnit peste fata, zicea: "Du-te dracului de nesmtit! Boule! Pentru mine faci liceu? Il faci pentru mata si pentru tactu!" Ei, acuma spuneti voi cu ce am gresit ca m-am dus umil la ea si i-am zis.. cum i-am zis? stati sa imi amintesc cum i-am zis.. aa da :"Maria pentru tine fac liceul!" Va spun eu, nu am gresit cu nimic! Ea este singura vinovata de moartea ei..da! Pentru ca nu a inteles nimic din faptul ca eu m-as fi sacrificat pentru ea.. Defapt m-am si sacrificat pana la urma..da! Am facut liceul! Filologie! Si totusi, hai sa nu o mai lungesc atata.. ea domnilor este singura vinovata pentru faptul ca s-a intalnit cu mine in ziua aceea cand eu imi pusesem in minte sa o ucid prin sugrumare..da! Ea este singura vinovata, pentru ca n-a inteles.. N-a inteles nimic din sacrificiul meu..da! Nu va mirati ca nu e de mirare. Totul e foarte simplu. Si, da, tot ea este vinovata pentru moartea tatalui ei, pe care tot eu l-am omorat in urmatoarele 45 de minute.. pentru ca nici el nu ar fi inteles sacrificiul pe care l-as fi facut, pe care, defapt l-am facut pana la urma de dragul Mariei.. Filologie..da! Pentru ca tata m-ar fi vrut mecanic-auto, si nu filolog! Pentru ea am facut-o! Nu va mirati! Pentru ca tot ea e de vina si pentru moartea maica-sii. Da.. tot eu am omorat-o pentru ca nu ar fi inteles sacrificiul... Si acum, ce va uitati asa la mine? Eu nu am nici o vina! Ea e singura VINOVATA! Daca vrei sa inchideti pe cineva inchideti-o pe ea, desi ma cam indoiesc ca o ve-ti putea judeca! Stiti? Maria.. e moarta..
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate