poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-06-11 | | Oile toate behăie despre ceva. Nu-mi mai ajunge statul în băț. De la început am zis că plutesc între una și alta. De la început n-am fost angajat în poezie. E doar o stare care vine. Nu, nu cred ca am o poziție anume. Uite! cel putin acum, așa chircit pe piatra asta, nu-mi vine nimic. Doar o răceală bolovănoasă și atât. Behehehe!!! Ieri a trecut pe aici domnu’…privește-mi agerimea bărbii. Așa, uită-te! După cum vezi n-are coadă. Are un ciot pe care-l fâțâie bucuros. Ba de una, ba de alta, e ca o fractură artistică și nu-l bandajează nimeni. Păi ce, eu nu contez? Al meu e mai lung și dau bine în toate. Zi și noapte. Sunt târgul și n-am nevoie de buric. O să tund oile pentru eternitate și mă las de băț. Sparg gura lumii și o să-mi fac o haină lungă, până când restul nu mai contează. De acolo, de sus, o să veghez cuvântul pe care vi l-am lăsat mură-n gură. Destul de lung să vă ajungă pe lumină. De MM nu v-am zis nimic, dar mai am timp. El este mai mulți! Cât primarii ăia de cinci! Mai treceți pe aici când aveți timp. Să vă mai zic, despre ceva! Behehehe!!!
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate