poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-03-08 | |
In preajma ta cand zaboveam tacut,
Inima mea canta ca o vioara, Un cantec doar de mine cunoscut Il ascultam si cat putea sa doara. Stiam ca tu iubesti pe-altcineva Si fericirea voastra o stiu bine Era atat de vie ca durea Simteam taisul ei intrand adanc in mine. Era in tine atata bucurie Si viata ta cea plina de tumult Trezea in mine atata frenezie Cu cat te-ndepartai eu te iubeam mai mult. Tu nu stiai ,c-un zambet trezeai floarea Cu o privire rece la gat imi puneai latul Si un sarut cazut din intamplare Din prea plecat supus simtem ca am regatul. Suntem buni prieteni, eu iti spuneam mereu Dar inimii cum poti sa-i dai porunca Ii tot spuneam, fii inima de stanca Nu ma lasa acum singur la greu. Ne-am intalnit apoi dupa o vreme Iubirea ta aflasem ca pierise Si-am dat atunci frau liber iar la vise Lasam iubirea in brate sa te cheme. Si tu radeai ca-n vremea de demult Iubirea o priveai acum ca pe o joaca A curs o vreme in tumult Si-apoi simtit-ai ca ea pleaca. Mi-ai spus ca gata, nu ai sa te mai joci Mi-ai povestit din viata ta crampeie Eu te priveam ca un copil necopt Sedus cand are-n fata o femeie. Voiam sa-ti spun ce trebuia demult Ca fara tine-s cenusa nu scanteie Ca n-as putea iubirea ta s-o uit Esti pentru mine prima si ultima femeie. Apoi mi-ai spus si nu am dat crezare Ca ne vom desparti si drept am sa te uit Te pregateai de marea ta plecare Ce greu mi-a fost durerea sa-mi ascund. Cum moartea te curteaza tu simteai In preajma mea mereu insa radeai Si-acum ma-ntreb de nu a mea durere Trecea la tine-n suflet, ca sa iti dea putere. In toamna mi te-ai stins in brate Privind cum trec in zbor un stol de rate Aveai puterea sa mai razi si un sarut sa-mi dai Eu te strangeam in brate, simteam cum te stingeai. As fi dorit o clipa moartea-n loc sa steie Ca sa gasesc cuvantul potrivit Sa-ti spun macar acum ca te-am iubit Cum n-am iubit vreodata o femeie. Mi-ai spus ca vrei deasupra munti de flori si pasari ca sa-ti cante-n loc de popi Si lacrimi siroind din ochi de nori Sub un cires in floare sa te-ngropi. Trec clipele, trec anii, mai greu de cand te-ai dus Sub un cires in floare eu caut un raspuns -De ce mi-ai dat Doamne, o viata atat de lunga Si mi-ai lasat in brate iubirea sa se stinga?
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate