poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-03-06 | |
O rugă-ar fi să fie în toate viața noastră,
O rugă îndreptată mereu spre Dumnezeu, Căci El ne-a dăruit-o pe Eva dintr-o coastă Să nu rămânem singuri, să nu ne fie greu. Lumina ne-o menise să nu rămânem orbi, Ne-a dat căldura-n suflet asupra cu-o suflare. Și-n loc de mulțumire am devenit toți snobi Și nu avem tăria să-i cerem azi iertare. Ne-a dat și frumusețea; a rupt-o chiar din El, Ne-a dăruit iubirea, dar ce facem cu ea? Când ura ne rămâne mereu singurul țel, Minciuna, desfrânarea ușor se pot vedea. Dar unde-i umilința? Și unde e iertarea Prin care să se-aline a inimii durere? Noi am primit păcatul, n-am ascultat chemarea Și ne-am legat de iaduri, crezând doar în putere. Dar Tatăl ne iubește și-n bunătatea Lui, Ne-a dat în astă lume tot ce doream s-avem, Dar noi am pus credința chiar dupa ușă-n cui Și stăruind în eres, avem doar ce putem. Ne-a dat și libertatea ca să putem alege, Pe care drum în viață dorim să ne-ndreptăm Și a făcut din toate o simplă, dreaptă lege, De care să ne ținem, s-o binecuvântăm. Însă drept mulțumire, noi ce Îi dăm în schimb? Ne credem toți și toate pe veci nemuritori, Vrem să ne fie viața înconjurată-n nimb Și refuzăm să credem că-i suntem Lui datori. Datori să nu mai ducem o viață păcătoasă, Să îndreptăm speranța mereu spre Dumnezeu, Credința să ne fie mereu stăpână-n casă, În sufletele noastre: al lui, al tău, al meu.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate