poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-02-27 | |
(El sta linistit in fata scarii...Ea se apropie incet, tacut)
-Ce faci? -Fumez (Ea rade mocnit) -Fara tigareta? -Imi fumez viata...Mi-ai dat foc acum cateva zile, nu mai tii minte? (Tacere...Pamantul parca s-a oprit din rotatie.El priveste in gol, cu spatele la ea) -La ce te uiti? -La tine...N-ai vrea sa mai slabesti? -Poftim? -Persoanele cu surplus de greutate sunt predispuse batjocorii celor din jur...de aceea si fac infarct mai des (O lacrima straluceste pe obrazul ei stang) -Nu ma mai placi asa? -Nu e vorba de asta...Nici inainte nu te placeam dar... (Izbucneste in plans...Cu ochii inecati se uita la sufletul lui inghetat) -Cum poti sa-mi faci asta? Chiar nu ai deloc mila? Macar atat... daca de iubire nu mai poate fi vorba... de ce-ai spus asta? -Pentru ca te iubesc...si vreau sa facem compromisuri de acum incolo pentru a ne face pe plac unul celuilalt -Compromisuri? Cum poti sa-mi vorbesti tu despre asa ceva cand de la inceput m-ai dresat mai ceva ca pe un caine ce e bine si ce e rau sa fac, cand ma ataci si ma lovesti cu fraze kilometrice desi te implor sa incetezi, recunoscand fara motiv ca am gresit pentru a te opri iar tu... tu vrei parca a-mi arata doar cat pot fi de proasta, de egoista si de urata... de grasa... caci da, in ochii tai sunt o balena -Albastra? -E vreo diferenta? -De doar cateva tone -De ce-mi faci asta in continuare? De ce nu vrei sa intelegi ca nu vei fi niciodata un comic de 3 bani? -Deja sunt unul de 2 bani... Pun unul de la mine si gata; nu? -Naivule... Ce proasta am fost atata timp... -De ce? -Si cand ma gandesc: acum putina vreme vedeam in tine barbatul ideal... iar tu in mine vezi doar o vaca... (Ea se aseaza in genunchi...el se apropie si o cuprinde in brate) -Imi pare rau... -Ai si de ce... -Poate? -Tot cu recunosti? Cat de incapatanat poti fi... -Ca si tine de altfel...ai incercat cu incapatanare sa ne sarutam prima data in pozitia aia atat de incomoda si hilara (Incep sa rada amandoi) -Si totusi, de ce ne-am tinut de mana la inceput? -De frig...Era prea frig pentru a-ti lua mana ce poposise sub a mea... Sau erai prea comoda ca de obicei (Se supara un pic, mai de ochii lumii) -Vacucico...s-a cam innoptat...mergem acasa? -Avem asa ceva boul meu? -Avem nevoie? Ne facem noi un staul doar al nostru in Herastrau, ce zici? (Rad in hohote amandoi) -Ma iubesti? -Tu ce zici? -Ca stai cu mine din interes... -Din interesul de a ne certa? (Rad in continuare) -Mi-e frig... -Vino aici... Lasa-ma sa te iau in brate... Te iubesc; stiai asta? -Am incercst sa o vad dar e cam bine ascunsa sub soricul gros al obrazului... Noapte buna - Noapte buna si tie printeso.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate