poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ stejarul
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-12-10 | |
Cat de greu este sa spui cuiva ca il iubesti cu adevarat?
Primul pas si cel mai important e cum treci de teama de a nu strica relatia cu acea persoana pana in momentul in care ai decis sa faci asta ... Sa faci ceva ce nu mai permite ca totu' a para o aluzie . E greu sa spui stop acestor ganduri ... dar nu trebuie sa spui stop . Trebuie sa treci peste anumite lucruri pana cand potzi visa intradevar , mai realist . Nu era mai bine sa pastrezi totu' pentru tine ? daca te va refuza shi vei pierde shi increderea pe care o avea in tine ? Dar de ce sa dai dovada de lashitate in decizile sufletului tau ? Ofera sinceritate shi vei descoperi ca vei fi rasplatit cu incredere .... Ultima decizie de care trebuie sa ti cont e daca CU ADEVARAT simtzi ceva fatza de acea persoana shi nu spui aceste lucruri doar pentru ca , intr-o zi , tzi-a placut cum ii stralucea parul , in bataia vantului cald adus de soare , cand ai privit-o din profil . E greu , shi totushi atat de ushor ... Vei observa ca esti capabil de ceva pe acest pamant : SA IUBESTI . Doar iubind vei observa ce e iubirea : pentru ca vei fi iubit . Iubeste natura pentru ca ea te face sa visezi . Ea te-a facut sa iubesti , ea te-a facut sa itzi dai seama k iubesti . Iubeste soarele pentru ca el e stapanul naturii . Iubeste acel fruct pentru ca pentru tine a rodit , ajutat de tot ce tu iubesti . Iubeste pasarea care tzi-a tuburat limpezimea raului lin care te invioreaza in fiecare dimineatza shi te face sa itzi dai seama de tot ce esti shi insemni pentru natura ... Iubeste tot ce e in jurul tau shi totu' te va ajuta sa iubesti . Iar ca sa shtii ca iubesti , ai nevoie de toate astea . Zi orice direct , iar cand e momentu' , spune ce simtzi...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate