poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-11-12 | |
o zi ca oricare alta,
undeva, în camere rezervate din timp, cu pereți atent amplasați - convingătoare iluzie de siguranță - viețile noastre se lovesc a gol. Uite, cineva a colorat zidurile să nu cumva să încurcăm din greșeală camerele și să ne trezim prinși în sufletul altcuiva. singurătatea mea a albastră la câțiva pași distanță e una gri. a ta e verde și uneori strigă înafară și înăuntru. Am început să vorbim în culori să ne împiedicăm în senzații de albastru, verde, galben, roșu... Zăpada n-are ce căuta aici culoarea asta nu s-a inventat încă și uite și o umbră s-o fi strecurat prin gaura cheii. ia un loc, a mai rămas un singur scaun pe-aici să-ți spun ceva, o vorbă bună, să-ți țină de cald nu știu, n-am schimbat idei decât cu viața mă gândeam că o ieși ceva. Spune-mi mai bine despre oameni ce mai fac, o duc bine? N-am deschis fereastra de luni de zile să nu-mi intre noaptea în ochi. O mai crăpam din când în când mai furam un pumn de stele și le așezam frumos pe masă. Am citit în ziar că s-a făcut muzeu de vreo câteva zile. O să știm când se face dimineață mai trec copiii pe-aici să vadă exponatele. Uite mi-am făcut și un caiet în care o să-i rog să-și lase impresiile.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate