poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ stejarul
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-11-10 | |
DICTIONAR
ana malai: constiinta umana in expansiune ganga-jaya: gustul matern al tatalui hiredato: presentimentul recurentei fenomenelor care nu se vad (presimtirea acelor lucruri nevazute care se reintorc) anadato: presentimentul acelor lucruri care se vad o singura data hauting: disolutia voluntara a simtamintelor de-a lungul memoriei geetajo: empatie solara taredani: durerea mamei care stie ca fatul ei se va naste mort taregami: durerea fatului care stie ca se va naste mort mimanga: capacitatea cuiva de a-si parasi Karma hai-nuja: intelesul primului cuvant al computerelor: "De lumina nu e nevoie" sigatua: un sentiment ca si cum ai fi urmarit din interiorul tau oparia: partea boltita in interior a unei culmi inaccesibile; o fateta umana inaccesibila semenilor nua-tua: a muri in fata strainilor sanganar: lumina stelei ce-a murit.... giriyama: a treia bataie de inima ce precede prima bataie de inima a unui orgasm yamanuja: ultima bataie de inima deredia: angoasa celui care se trezeste intr-un mormant strain halalia: cand imaginea din oglinda se infecteaza anabola: cand pozezi indecent in fata oglinzi shimanua: o usoara gripa care afecteaza doar o nara aldo-mori: capacitatea de reproductie a robotilor hundanira: cand Terra isi intinde pielea pe patru viori cafeaua cu muste: cand doua suflete calatoresc miliarde de ani lumina din locuri diferite pentru a trece una pe langa cealalta pe o strada la parterul unui cer instelat. (ultima cu voia dvs.)
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate